24 Oktober 2009

PENGENALAN PRODUK ROSELLE


JUS ROSBERI ROSELLE mengandungi sumber vitamin C semulajadi. kandungannya adalah lebih tinggi dari yang terdapat pada buah jambu dan dua kali ganda yang terdapat pada buah anggur hitam malahan jauh lebih tinggi daripada
oren dan buah citrus yang lain.

selain vitamin C semulajadi jus roselle rosberri juga mengandungi vitamin B1,B2 dan D yang menjadikannya minuman untuk seisi keluarga.


HALWA ROSELLE


mengandungi khasiat untuk menghilangkan narkotin dalamkerongkong seseorang perokok. selain boleh dimakan segera ia juga boleh di jadikan perisa pada kek dan biskut. halwa yang di keluarkan oleh syarikat kami bebas daripada semua jenis bahan kimia merbahaya, ia sesuai di makan oleh semua peringkat umur samada kanak-kanak, orang dewasa mahupun warga emas.



RTD( Ready To Drink) ataupun sedia untuk di minum adalah satu lagi produk keluaran daripada syarikat kami, ia di sediakan dalam bentuk botol kecil untuk kemudahan pengguna seperti untuk majlis rasmi,riadah,berkhemah dan sebagainya. yang mana boleh memuatkan 250ml air roselle segera. RTD ini sesuai di minum dalam semua jenis keadaan sejuk mahupun panas...RTD bertambah menyegarkan jika di letakkan dalam peti ais.


POUCH

juga adalah air segera yang di hasilkan oleh kilang kami untuk tujuan yang lebih komersial. bentuknya adalah sama dengan ribena blackcurrent ia bukanlah bertujuan mengelirukan pengguna tetapi ini adalah bertujuan untuk lebih mengkomersialkan lagi air roselle keluaran syarikat kami dalam kalangan pengguna dan menggalakkan pengguna meminum minuman kesihatan yang mana kandungan vitamin C yang terdapat pada roselle adalah lebih tinggi daripada kandungan vitamin C yang terdapat pada ribena blackcurent.


pouch ini bernama Fruit2O di bekalkan kepada syarikat MAVORS(malaysian flavors) melalui satu usahasama antara syarikat kami dan MAVORS selepas jus/kordial kami menjuarai beberapa siri pertandingan di peringkat kebangsaan.

SOS PEDAS ROSELLE di buat dengan menggunakan ramuan yang berkualiti tinggi dan sesuai untuk udang, burger, ayam goreng, mee, daging bakar, keropok dan sebagainya. ia dibuat dengan ditambah roselle sebagai ramuan tambahan bagi menjadikan sos yang dihasilkan berkhasiat selari dengan gaya hidup yang sihat.

9 ulasan:

  1. produk ni kat mna blh dapat?

    BalasPadam
  2. rozel keluaran RMZ mmg dapat sambutan yg menggalakkan...puas dh saye jual di expo2.. sampai ke brunei..memang berbaloi.. rasenya yg sedap..dn penuh dgn khasiat..tahniah pok nik...

    BalasPadam
  3. btul 2 kazuya, saya dlu praktikal d kilang pok nik, 6 bulan duk tegok air roselle pok nik x pnh puas...!

    sya dah rsa roselle lain, rsa x sesedap roselle RMZ

    BalasPadam
  4. tu la rizwan kn..sape yg pernah rase roselle rmz nie msti blh bezakan dgn roselle yg lain2.xkn ade yg same punye..
    aishah..harga dia RM15.00 sebotol...

    BalasPadam
  5. harga produk bergantung kepada pasaraya yang menjual produk kami, dan di Kuala Lumpur produk Kordial Roselle boleh didapati dengan harga RM 15.00

    BalasPadam
  6. Di mana saya boleh dapatkan produk-produk ini? Tak pernah nampak pun di kedai2...

    BalasPadam
  7. Kuala terengganu ada jual x produk ni?

    BalasPadam
  8. Kat mana nk dpt produk ni? ada x kt pasar raya? berapa harga halwa roselle? teringin nk makan..Kat kelantan..Kat mana ada jual? berapa harga halwa roselle? sy betul2 teringin...

    BalasPadam

komen yang baik, dapat memberikan kesan dan penambahbaikan kepada syarikat kami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...