09 Mac 2010

RANCANGAN PEMASARAN

Produk Roselle keluaran syarikat kami dalam perancangan untuk melebarkan lagi pasaran dengan cuba untuk memecahmasuk pasaran di peringkat
kanak - kanak iaitu di peringkat sekolah rendah, Tadika - tadika KEMAS.


Selain itu, kami juga akan cuba untuk menerokai pasaran di pusat - pusat pengajian tinggi seperti di UITM, Politeknik dan kolej - kolej pengajian samada di bawah seliaan kementerian pengajian tinggi mahupun di bawah seliaan swasta.

Kami juga berhasrat agar pasaran kami dapat diperluaskan kepada tentera Malaysia, pusat - pusat latihan seperti pusat latihan khidmat negara(PLKN) dan sebagainya. Produk roselle dari syarikat kami juga amat sesuai jika di bawa masuk ke pusat - pusat rawatan terapi, kerana selain mempunyai banyak khasiat ia juga dapat menenangkan perasaan individu yang meminumnya(bukannya sejenis minuman yang memabukkan).

Pihak Syarikat juga sedang berusaha untuk memperluaskan pasaran dengan mengadakan promosi dan menambah bilangan pekerja dan kakitangan terutama di bahagian pengurusan, pemasaran, networking/jaringan perniagaan.

Pihak syarikat juga bercadang untuk mengadakan iklan melalui media massa dan media cetak seperti akhbar, majalah dalam usaha untuk meningkatkan pasaran dan produktiviti. RMZ sekarang ini sedang bekerjasama dalam memasarkan produk - produk didalam dan luar negara terutama mengadakan hubungan niaga dan membuka cawangan di China dan akan terus memasarkan produk - produk ke negara lain.



Minuman Roselle ini mempunyai potensi berdaya maju berdasarkan kepada minuman berkhasiat setanding dengan minuman black current malah lebih baik daripada itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen yang baik, dapat memberikan kesan dan penambahbaikan kepada syarikat kami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...